niedziela, 12 grudnia 2010

Makijaże .

Dawno nie pisałam ponieważ nie ma obserwatorów i nie wiem czy ktoś to czyta , proszę dodawajcie się do obserwatorów . ; (( . ; * .  W tej etykiecie znajdziecie ciekawe i ładne makijaże poniżej 30 sd.

piątek, 3 grudnia 2010

Metamorfoza nr . 8 .

Metamorfoza missswiata2000 . 9/10 /.
Śliczna dollka . ; ) . Nie wiem czemu ale nie podoba mi się twój ubiór ,  bez obrazy . ; p
Tylko dlatego że jest zbyt oldschollowy . ; // .
I jak ? . ;)



czwartek, 18 listopada 2010

Metamorfoza nr . 8 .

Metamorfoza kamila.lis 9/10 .
Ogólnie ładna dollka ale coś mi się w niej nie podoba , ogólnie nie mój gust .
Metamorfoza jest taka w kit ponieważ jestem chora i nie mam natchnienia .  ; (  ; P






 

wtorek, 16 listopada 2010

Metamorfoza nr . 8 .

Metamorfoza Kakuss89 . 9/10
Specjalna , inna metamorfoza , zrobiłam dwie propozycje twojej dollki , jedna taka troszkę inna a druga zupełnie inna , sama zobacz . ; ] . a 9 pkt . dlatego że nie podoba mi się rozprowadzenie cieni na twoich powiekach  . ; D





poniedziałek, 15 listopada 2010

niedziela, 14 listopada 2010

Metamorfoza nr .7 .

Metamorfoza YukiArctic . 8/10
Widać zmiany nie będe pisać . ; p . Tylko 8 dlatego że masz mało ciuchów i ta fryzura . ; o . ; )







Hb

Dzivne , dzisiaj według oficjalnych dat miało wejść nowe hb ale nie ma . ; o .