Metamorfoza _Julka_ . 8/10 .
Jesteś po prostu śliczna , taka naturalna . ; ) .
Tylko dlatego 8 że mało kosmetyków i nie mogłam wyeksponować więcej tego piękna . ; ) .
Ubrałam cie na luzie mi się podoba , tobie może nie . ; //
Nie wiem , każdy ma inny gust . ; P




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz